Plottery Kongsberg a Artios CAD

Macron Systems dodává na česká a slovenská trh špičkové řezací plottery Kongsberg řady XL společnosti Esko-Graphics. Plottery mohou řezat hladkou i vlnitou lepenku (až 7 vrstev) nebo specielními nástroji i pěnu. Řada XL vyniká nad konkurencí hlavně přesností při vyšších rychlostech řezu a modularitou.

Macron Systems dodává na česká a slovenská trh špičkové řezací plottery Kongsberg řady XL společnosti Esko-Graphics. Plottery mohou řezat hladkou i vlnitou lepenku (až 7 vrstev) nebo specielními nástroji i pěnu. Řada XL vyniká nad konkurencí hlavně přesností při vyšších rychlostech řezu a modularitou. Díky tomu, že chybí zvýšené okraje, je možno menší stoly později doplnit dalším modulem a vlastně tak znásobit pracovní plochu stolu. Kongsbergy najdou využití i v oblasti signmaking nebo při přípravě forem pro parciální lakování, protože díky odměřování v ose Z dokáží vést nůž přesně v určité výšce. Součástí jejich výbavy může být zařízení ColorBeam umožňující on-line potisk materiálu kalibrovanou barvou. Pro offline potisk vlnité lepenky až do tloušťky 5 mm nabízí Macron Systems vlastní ekonomické řešení na plotterech Mutoh, které lze také doplnit barevným managementem. Stoly Kongsberg jsou známy svou spolehlivostí a přesným a bezporuchovým provozem 24 hodin denně i v nejtěžších podmínkách. Nejnovější vývojový krok ještě zdůraznil tyto přednosti tím, že umožnil zájemcům nasadit vzorkovací stoly do maloseriové produkce. Výrobce doplnil plottery automatickým podavačem materiálů a vznikl tak stroj s názvem Digital Converting Machine. Tato koncepce byla také odměněna na několika mezinárodních výstavách a veletrzích.

Na trh je také uváděna nová verze profesionálního programu pro technický návrh obalů Artios CAD, verze 5, která nově obsahuje 3D modul včetně animace. Tento nový modul umožní poslat zákazníkům elektronickou cestou návrh skládačky včetně náhledu grafiky a zákazník může na obrazovce monitoru sledovat postup skládání vzorku do výsledného tvaru, plynule s ním otáčet ve všech osách a udělat si daleko konkrétnější představu o dojmu na spotřebitele již v prvních fázích návrhu.